2015. március 23., hétfő

Éhes vagyok!!

Még szenvedek egy kicsit, aztán betolok egy zsömlét. Az a helyzet, hogy van itthon minden, ami egy jó salátához kell, a reszelt répától kezdve az olajbogyón és bébispenóton át a kecskesajtig, de egyszerűen képtelen vagyok rávenni magam, hogy felálljak, és megcsináljam. A hétvégét sikeresen átfostam, azóta olyan szinten nem kívánok semmit ami zöld és egészséges, hogy csak na.
 Meg kéne csinálnom holnapra az anatómia házit (5 lábfej és kézfej), be kéne fejeznem két képet a struktúra-faktúra feladathoz és megcsinálni még egy rajzot a grafika feladathoz. És én itt ülök és egyszerűen képtelen vagyok felemelni a seggem. Jahhhhajj asszem muszáj lesz. Nem akarom szegény Csordibébit (huper-szuper jófej anatómia tanárbácsi) felbosszantani. Úgyhogy.... Háromra lendületet veszek és felállok. Ágyő!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése